Alla inlägg den 4 april 2011

Av Jessica Andersson - 4 april 2011 11:15

Ja igår blev ja käär fri å de kommer jag vara ända tills på freda :P Men min dag började inte så jätte bra igår.. För krånglade på jobbet, sen när vi skull ha rast så skull jag ringa ett samtal å då la min telefon av :( Så nu är den helt DÖD!!! Får inte liv i den.... Inväntar min svärmor, vi ska åka till torsby å kolla på färg till köket, blir nog ljusgrått skulle jag tro! :) Får passa på nu när K inte är hemma ;) Haha!

Har även sett en bil som ja är intresserad av, de är en nyare 9-5 kombi, inte mkt som skilljer min å den åt, färgen, större motor å så har den gått mindre :) Jag som lovade mig själv att ALDRIG köpa en SAAB till, nu står de nog inte på förens det står en till här ute å vill bli ompysslad, svarta faran hade jag tänkt att sälja... Den funkar ju nu utan bekymmer men jag orkar inte med den längre! Får ont i magen bara av tanken på att jag ska ut i den :( Får hoppas att "hon" hittar ett bättre hem ;)


_______________________


Jorde ett kortpass idag så när jag skulle tillbaka till lokalen såg jag att de låg en svart/vit katt överkörd på storvägen nedanför vårat lägenhetshus.. Fick en klump i magen å tankte NEJ NEJ!!! De får inte vara sant, vill inte skicka till K å säga att Puma har blivit överkörd!! Som tur va så va de grannkatten som inte har ngt hem.. Eller tur å tur, det är hemskt i vilket fall, men skönt för mig & K att det inte vara Puma. Puma är rädd för bilar men man vet ju aldrig, rätt va de är så är de henne jag finner iallafall, hon kanske jagar råttor å ska springa över vägen med eller så blir hon jagad av en annan katt!! Tur att hon å Gibban är polare nu så dom går ihopp mot dom andra!!


_____________________


// Andersson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards