Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica Andersson - 28 februari 2011 21:54

Ny vecka, nya möjligheter!

Eftersom min prins ska börja träna denna vecka som han lovat så fick vi fåra honom idag, även om han fyller imorgon för då har han inget att skylla på!

Mormors smörgåstårta är ju den bästa som finns, än så länge har jag inte smakat på ngn som är så god, jag ÄLSKAR den!! :)


De enda som finns här på denna tv hemme är ju sport tydligen, först va de hockey å nu ä de fotboll, å han som SKA se på de han ligger å sover på soffan. Ibland kan man allt undra varför de måste va sport när han ändå sover igenom matchen :p Haha!! Men men, jag älskar min prins ändå :)

Träningsmatch till helgen i Sysslebäck oxå, sikken tur att jag slipper vara med jag ska jobba helgen så jag klarade mig med gott samvete! Är ändå ingen ide att jag är med eftersom jag inte kan något å ingen kondition har jag heller så de är bra med den saken. Jag själv tycker de är bättre att dom som verkligen vill spela match även sen när de inte blir träningsmatch är med istället för att ngn klot som en annan är med! :p Haha!


Va ju å tog bilder här med Ymer, mammas hund.. Blev jätte fina bilder och jag bara älskar dom! Caroline är den bästa fotografen som jag vet om just nu iaf :)


     Fotograf: Caroline Dahlén



Bästaste Ymer och jag!! :)


Ha en bra kväll // Andersson

Av Jessica Andersson - 24 februari 2011 18:22

ja nu har kvällen kommit, och jag har haft en otroligt bra dag på dagis :) Nu är de snart dax för fotbolls träning å jag kommer inte orka mkt, har redan träningsvärk efter gårdagen när jag provade på afrika dansen!! FYY fan va JOBBIGT de va men ändå KUL! Jag gillart :D Pär ÄCKEL moberg är på tven å jag kan inte fatta att ngn kan äta hans mat, han drar med händerna genom detta äckliga svettiga håret och kör ner dom i maten å ja, jag har inte ord för vad jag tycker!! Usch å fy! Han är ju duktig de ä inte de som är grejen utan allt annat vid sidan om, troligtvis är de att jag bara har sett filmer där han ä den "vidriga" typen som gör att jag inte tycker om honom. Aja, nog om de. Nu måste jag dra! Tack för mig denna gång :)

Av Jessica Andersson - 24 februari 2011 08:42

Ja då sitter man här då, ska strax knalla iväg på jobb .. Idag ska jag till dessa underbara barna på dagis :) Det är så himmla kul att få jobba med dom. Imorgon ska jag jobba hel dag, först på dagis å sen ska jag till hemtjänsten! PENGA PENGA!! Måste jobba allt som går nu så jag får ihop pengar.. Januari lönen blev jag inte rik på precis!! Fyy fan va dålig den va, men ändå bättre än inget! :) Måste ju se de positiva i de hela också :) Ha en bra dag alla :)

Av Jessica Andersson - 22 februari 2011 15:23

hur ofta jag kommer att skriva här! De jag kommer att skriva om är mitt liv, vad jag känner osv. Men nu ska jag dra på jobb så vi får se när jag kommer in igen å skriver och om vad de blir :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards