Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Ingen rubrik

Av Jessica Andersson - 31 mars 2011 14:41

Plockar i vadagsrummet.. De tar aldrig slut. Har dammsugit å skurat å nu har jag lagt på sista mattan!! Men skulle behöva rensa korten som står i en enda röra, köpa ramer till alla tack korten så dom inte blir förstörda.


Fick ett samtal från kommunal idag, dom vill att jag ska gå en kurs i sunne på två dgar om dom och även få med mig några.. Men vem har tid med de? Vem vill? Jag har ingen bil som jag kan åka i till sunne, å inte lära jag ha köpt mig en heller!! Börjar bli trött på att våga åka nånstanns med min bil, men hur kul är de å ha ont i magen så fort man ska sätta sig i bilen? Vet att jag klagar mkt, men här är enda stället som jag verkligen kan klaga på!! Dax att hälsa på Zandra snart, de va nån dag sen sist, P är bara för skön, sist vi va där, drog han upp´"noppen" hur blöjan så den blev hängandes över blöjkanten, gissa om vi skratta!! ;) Haha.. Träning ikväll oxå.. Som jag har längtat, IT!! Styrketräningen, är inte de bästa jag vet precis :p SKulle ha bövt vara ute å sprungit så jag får upp konditionen.. Men de är inte ett dugg kul, å tillsammans med nån hade varit bra MEN då kan jag inte prata för jag har fullt upp med att prova att andas rätt!


__________


Snart skulle du ha fyllt 18, jag saknar dig!! Dagarna bara går utan att jag vet varken in eller ut!


// Andersson

 
 
Ingen bild

Zandra

2 april 2011 11:15

Haha va rolig du är =) Du är ju kvinna, du ska kunna andas och prata på samma gang =) Haha... :) Kram på deej! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Andersson - 26 april 2011 10:41

Ja de kan man väl säga att de va.. Har inte kunnat gå in å skriva på bloggen för datorn har ett eget liv ibland, men de är inte så mkt som hänt i mitt liv.   Köpt mig ny bil, eller ny å ny, NY för mig iaf.. De är en Passat 1.8T -04 Ljusblå metall...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 4 april 2011 11:15

Ja igår blev ja käär fri å de kommer jag vara ända tills på freda :P Men min dag började inte så jätte bra igår.. För krånglade på jobbet, sen när vi skull ha rast så skull jag ringa ett samtal å då la min telefon av :( Så nu är den helt DÖD!!! Får i...

Av Jessica Andersson - 1 april 2011 15:55

Ja då va 1 april här.. Hur gick de till? Vart tar all tid vägen? Jag tycker de nyss va nyår typ! Men men .. Idag har jag varit vid Ida å Pumpe å passat lilla Ilo, han va lugn när jag var där.. Men de berode nog på att han inte hade någon hundpolare s...

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards