Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

En resa i snö ..

Av Jessica Andersson - 10 mars 2011 09:56

jajamän, vem om inte jag skulle iväg igår i denna snö yra till Vansbro å hämta en 4 månder Samojed valp! Resan gick bra ändå, men de kunde ha blivit ovännskap i bilen, I telefon dog där telefon nr fanns till valp ägaren, P va lagom glad eftersom vi va sena och inte kunde ringa å säga d! Men hon va kvar när vi kom fram :D Tack och lov!!!! Å hem fick vi med en vit lurvig sak, dennas namn kommer nog bli Ilo om dom har bestämmt sig (Jag hoppas d).

 

Imorgon blir de nog nått   å spel  .

 

Inte allt för länge kvar tills jag ska på jobb heller. Idag ska jag vara på fritids, dom ä allt lite små roli dessa större barna å.

Jag undrar när svaren kommer på jobben som jag sökt.. Jag vet att jag inte kommer få nått av dom men jag har iaf sökt så dom ser att jag intresserad!!   

 

Jag vill ha en 4 bent kompis som ska bli mig trogen, som ska följa med på promenader, hem till folk(om det går bra vill säga) en sann kompis som alltid finns där, som blir glad för att man kommer hem även om man bara varit borta i 1h. Någon som man blir glad över att se.. Vart finns du?

 

Hur länge ska de gå innan man bryter samman, hur länge ska de gå innan man inser att de faktiskt är så, när?

Hur många ska jag behöva såra å svika innan jag själv kan resa mig upp ur denna grop å be om ursäkt och hoppas att dom fortfarande vill va min vänn?  Det går så många tankar i mitt huvud att en "normal" person skulle ha hamnat på psyket å kanske aldrig mer bli den samma!!

 

Ikväll får jag träna bort mina demoner på fotbollen.... FÖRLÅT!!

 

// Andersson


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Andersson - 26 april 2011 10:41

Ja de kan man väl säga att de va.. Har inte kunnat gå in å skriva på bloggen för datorn har ett eget liv ibland, men de är inte så mkt som hänt i mitt liv.   Köpt mig ny bil, eller ny å ny, NY för mig iaf.. De är en Passat 1.8T -04 Ljusblå metall...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 4 april 2011 11:15

Ja igår blev ja käär fri å de kommer jag vara ända tills på freda :P Men min dag började inte så jätte bra igår.. För krånglade på jobbet, sen när vi skull ha rast så skull jag ringa ett samtal å då la min telefon av :( Så nu är den helt DÖD!!! Får i...

Av Jessica Andersson - 1 april 2011 15:55

Ja då va 1 april här.. Hur gick de till? Vart tar all tid vägen? Jag tycker de nyss va nyår typ! Men men .. Idag har jag varit vid Ida å Pumpe å passat lilla Ilo, han va lugn när jag var där.. Men de berode nog på att han inte hade någon hundpolare s...

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards