Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Bio..

Av Jessica Andersson - 21 mars 2011 17:26

Idag ska jag på bio med bästaste J! :) De ska bli kul å få gå på bio, de va ju ett tag sedan man var på d! Å inte tala om dessa underbara popcorn som de ä på bion :D Haha ..


Varit ut på en Liten promenad med E, vi hade P & C med i barnvagnarna, Z fick åka på jobb så E tog dom :) Innan vi skulle gå så skulle vi åka å ge hästarna vatten vikket sluta i att vi höll på å åka av vägen å sista biten upp till stallet tog de stopp så vi fick åka en annan väg! :P SKIT BIL!! ;) Nej då, de ä faktiskt inte bilens fel, de ä ju för att all snö håller på å smälter undan nu :) VÅRKÄNNSLORNA kommer nu :)

Vill absolut inte ha mer snö nu!!


Ska troligtvis ringa på bil imorgon, ska bara göra en lista på allt jag ska fråga om :) Sen ska jag få herr P att åka å testa den åt mig :) Haha .. Han ä min försökskanin på sådant!! Nej nu får jag slänga mig i duschen, annars får jag nog inte bli med på bio!!


Fördendelen, K åt upp nästan en halv gratäng me ris å köttfärs, bfra betyg på att de va god mat kallar jag d ;)

 

Ha en underbar kväll folket för de ska jag ha! :D

// Andersson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Andersson - 26 april 2011 10:41

Ja de kan man väl säga att de va.. Har inte kunnat gå in å skriva på bloggen för datorn har ett eget liv ibland, men de är inte så mkt som hänt i mitt liv.   Köpt mig ny bil, eller ny å ny, NY för mig iaf.. De är en Passat 1.8T -04 Ljusblå metall...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 4 april 2011 11:15

Ja igår blev ja käär fri å de kommer jag vara ända tills på freda :P Men min dag började inte så jätte bra igår.. För krånglade på jobbet, sen när vi skull ha rast så skull jag ringa ett samtal å då la min telefon av :( Så nu är den helt DÖD!!! Får i...

Av Jessica Andersson - 1 april 2011 15:55

Ja då va 1 april här.. Hur gick de till? Vart tar all tid vägen? Jag tycker de nyss va nyår typ! Men men .. Idag har jag varit vid Ida å Pumpe å passat lilla Ilo, han va lugn när jag var där.. Men de berode nog på att han inte hade någon hundpolare s...

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards