Alla inlägg under mars 2011

Av Jessica Andersson - 31 mars 2011 14:41

Plockar i vadagsrummet.. De tar aldrig slut. Har dammsugit å skurat å nu har jag lagt på sista mattan!! Men skulle behöva rensa korten som står i en enda röra, köpa ramer till alla tack korten så dom inte blir förstörda.


Fick ett samtal från kommunal idag, dom vill att jag ska gå en kurs i sunne på två dgar om dom och även få med mig några.. Men vem har tid med de? Vem vill? Jag har ingen bil som jag kan åka i till sunne, å inte lära jag ha köpt mig en heller!! Börjar bli trött på att våga åka nånstanns med min bil, men hur kul är de å ha ont i magen så fort man ska sätta sig i bilen? Vet att jag klagar mkt, men här är enda stället som jag verkligen kan klaga på!! Dax att hälsa på Zandra snart, de va nån dag sen sist, P är bara för skön, sist vi va där, drog han upp´"noppen" hur blöjan så den blev hängandes över blöjkanten, gissa om vi skratta!! ;) Haha.. Träning ikväll oxå.. Som jag har längtat, IT!! Styrketräningen, är inte de bästa jag vet precis :p SKulle ha bövt vara ute å sprungit så jag får upp konditionen.. Men de är inte ett dugg kul, å tillsammans med nån hade varit bra MEN då kan jag inte prata för jag har fullt upp med att prova att andas rätt!


__________


Snart skulle du ha fyllt 18, jag saknar dig!! Dagarna bara går utan att jag vet varken in eller ut!


// Andersson

Av Jessica Andersson - 30 mars 2011 19:59

Höll nästan på att glömma bort bloggen :P Haha .. Vet inte vad jag ska skriva här, har inget intressant att skriva om.


GRATTIS Isabelle till lilla flickan! :)


3 månader kvar till min älskade morbror och Helena ska ha bäääbis igen, längtar :) Undrar om de blir en kille till eller om dom ska få en tös denna gång, så grabbarna får en liten lilla syster att ta hand om!! ;) I vilketfall så längtar jag efter den ofödda och tycker de ska bli kul!!

Min ena kusin i sthlm, har ju gått å gift sig så GRATTIS till er :)


jobba, jobba, jobba ... Jobbade från 0600 till 1530 idag, rätt så trött ihuvudet efter alla frågor och "tjat" från ungarna. Men men, dom bjuder på så mkt skratt så de är värt d. :D


Här är de som vanligt SPORT på teven, inte undra på att man blir sittandes vid datorn hela tiden.. FB, blocket och hotmail går varmt här ;) Mäst är d blocket, letar bil å kollar på hundar! :) Lääängtar tills jag ska skaffa mig min egna hund, därför sitter och å kollar å väntar på att den "rätta" ska dyka upp.


Nej nu får jag ge mig, men kom med förslag på vad jag ska skriva om ni som läser, de är tomt i mitt huvud.


// Andersson.

Av Jessica Andersson - 21 mars 2011 17:26

Idag ska jag på bio med bästaste J! :) De ska bli kul å få gå på bio, de va ju ett tag sedan man var på d! Å inte tala om dessa underbara popcorn som de ä på bion :D Haha ..


Varit ut på en Liten promenad med E, vi hade P & C med i barnvagnarna, Z fick åka på jobb så E tog dom :) Innan vi skulle gå så skulle vi åka å ge hästarna vatten vikket sluta i att vi höll på å åka av vägen å sista biten upp till stallet tog de stopp så vi fick åka en annan väg! :P SKIT BIL!! ;) Nej då, de ä faktiskt inte bilens fel, de ä ju för att all snö håller på å smälter undan nu :) VÅRKÄNNSLORNA kommer nu :)

Vill absolut inte ha mer snö nu!!


Ska troligtvis ringa på bil imorgon, ska bara göra en lista på allt jag ska fråga om :) Sen ska jag få herr P att åka å testa den åt mig :) Haha .. Han ä min försökskanin på sådant!! Nej nu får jag slänga mig i duschen, annars får jag nog inte bli med på bio!!


Fördendelen, K åt upp nästan en halv gratäng me ris å köttfärs, bfra betyg på att de va god mat kallar jag d ;)

 

Ha en underbar kväll folket för de ska jag ha! :D

// Andersson

Av Jessica Andersson - 18 mars 2011 10:47

De kan man säga att jag haft. Vet inte vad man ska skriva om.. Nån som har nått bra förslag av er som läser? Något som ni vill veta om mig?

 

De finns inte nått som är så irriterande som min bil!!

 

Idag är de meningen att vi ska gå runt Arnsjön, men eftersom det snöar vet jag inte hur de kommer å bli! Ska ringa å prata med J & E sen. Skulle behöva göra mig en sväng upp till Meetbäääcken oxå, hur länge sen som hellst sen jag var dit. Plutten har jag ju träffat på dagis men inte Zandra å Colllliiin... Lite lätt tomt utan dom!

 Nu ska jag dra till mamma å lämna tillbaka bilen som jag lånat!

 

// Andersson

Av Jessica Andersson - 14 mars 2011 18:33

Ja de kan man verkligen säga att jag blir.. Fyy fan!! Va på den årliga kontrollen med bilen idag, trodde att jag skulle få kosta på den HUR mycke pengar men som hellst, men då går bilen igenom med blankt papper HELT OTROLIGT... Men gissa vad som händer? Jo mr A kommer till rådom med den ä där börjar Oljelampan lysa!! Kan man bli annat än ARG??? GAAAAH!!!!! Nu står den iaf hemma på gården och imorgon ska jag pröva å fixa tid vid bildoktorn i sörmark.. Snälla herr B lovade mig att få skjuts hem till Mamma så jag får hämta en bil där.... Vill ha en ny bil å de ä NU!! Orkar inte med detta längre.

 

_____________________________________________________________

 

Har jobbat idag, va med en brukare till K-stad. Inte så jätte kul men nu är de gjort, ska dit imorgon igen med samma brukare. Hoppas att de går ngt fortare än vad de gick idag iaf!! Känner att jag inte orkar med så mkt töl!!

 

_____________________________________________________________

 

Lyssna på dessa (hur bra som hellst kan jag bara säga!!!) :

http://www.youtube.com/watch?v=J7_k5tUeoUc&feature=fvwrel

 

http://www.youtube.com/watch?v=06oMGBYszDI  

 

 

_____________________________________________________________

Av Jessica Andersson - 11 mars 2011 17:53

Så fort jag planerat att va med mina vänner som jag inte sett på EVIGHETER, jo då ska jag jobba!! GAA.. Blir så irriterad. Ska till Karlstad på månda med en vårdtagare å samma på tisdag, de ä ju så man kan få spunk. När ska de passa???? Jag måste lära mig att säga NEJ nån gång, men samtidigt kan ja inte de eftersom jag inte vet när nästa jobb tillfälle kommer..

 

______________________________________________________________

 

Idag blir de nån öl :) Ska till P & I och spela lite A kanske skulle bli med å T skull nog mä han bor ju nästan där :P Haha .. "Lilla" Nisse tycker inte rikigt om den nya hunden Ilo som dom skaffat men han gör inget mot honom som tur är.. Han morrar när han kommer för nära och går där ifrån. Duktiga Nisse!! :)

 

______________________________________________________________

 

Rätt så go träningsvärk har jag i benen.. Men de ä gött på samma gång som jag vill att den ska försvinna.. :)

 

Kom å tänka på Ann-Britt som de va evigheter sen jag såg.. Har jag tappat bort alla mina vänner? Nu får de baskemig va nog.. Nu får jag ta mig i kragen å se till att träffa dom igen.. ALLA som betyder ngt för mig.

 

// Andersson

...

Av Jessica Andersson - 10 mars 2011 20:53

Sitter här å får nästan tårarna i ögonen. Tänker på dig min gamla, gamla vän.. Hur kul vi hade och hur länge sedan de är jag såg dig! Men jag är fortfarande glad över att vi är vänner. De betyder mäst att vi finns där för varandra även om vi inte pratar ofta så dom gånger vi gör de är de som att vi skulle ha varit med varandra hela tiden!!   

 

_____________________________________________________________

 

När jag ändå skriver från de djupaste i mitt hjärta kan jag ju bara säga att jag saknar dig nått så otroligt mycke Camilla!! Tiden läker alla sår sägs de, men jag vet inte om jag tror på de.. Livet bara flyter på å de känns som allt hände igår, i Augusti så är de 4 år sedan du lämnade mig! Åååå vad jag saknar dig! De finns inte ord som kan beskriva min saknad, det finns ingen som kan förstå hur ont det gör. Allt bara blir så fel så fort jag gör nått, när de allt de onda ta slut?

Ska man långsamt kvävas av denna smärta eller kommer den att lätta? En dag, när jag verkligen känner för de ska jag skriva om allt, från första telefon samtalet tills kontakten drogs ut! Men inte nu. Mina tårar dom kommer när mörkret faller och ingen ser, men de jobbigaste av allt är att jag vill visa hur ont de gör hur ledsen jag verkligen är, hur pissit jag mår vissa dagar men de går inte. Allt bara låser sig... Du fattas mig syster!!   

 

Tänk om de ändå vore så väl att de va två av dig!!   

Av Jessica Andersson - 10 mars 2011 09:56

jajamän, vem om inte jag skulle iväg igår i denna snö yra till Vansbro å hämta en 4 månder Samojed valp! Resan gick bra ändå, men de kunde ha blivit ovännskap i bilen, I telefon dog där telefon nr fanns till valp ägaren, P va lagom glad eftersom vi va sena och inte kunde ringa å säga d! Men hon va kvar när vi kom fram :D Tack och lov!!!! Å hem fick vi med en vit lurvig sak, dennas namn kommer nog bli Ilo om dom har bestämmt sig (Jag hoppas d).

 

Imorgon blir de nog nått   å spel  .

 

Inte allt för länge kvar tills jag ska på jobb heller. Idag ska jag vara på fritids, dom ä allt lite små roli dessa större barna å.

Jag undrar när svaren kommer på jobben som jag sökt.. Jag vet att jag inte kommer få nått av dom men jag har iaf sökt så dom ser att jag intresserad!!   

 

Jag vill ha en 4 bent kompis som ska bli mig trogen, som ska följa med på promenader, hem till folk(om det går bra vill säga) en sann kompis som alltid finns där, som blir glad för att man kommer hem även om man bara varit borta i 1h. Någon som man blir glad över att se.. Vart finns du?

 

Hur länge ska de gå innan man bryter samman, hur länge ska de gå innan man inser att de faktiskt är så, när?

Hur många ska jag behöva såra å svika innan jag själv kan resa mig upp ur denna grop å be om ursäkt och hoppas att dom fortfarande vill va min vänn?  Det går så många tankar i mitt huvud att en "normal" person skulle ha hamnat på psyket å kanske aldrig mer bli den samma!!

 

Ikväll får jag träna bort mina demoner på fotbollen.... FÖRLÅT!!

 

// Andersson


 

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards