Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

...

Av Jessica Andersson - 10 mars 2011 20:53

Sitter här å får nästan tårarna i ögonen. Tänker på dig min gamla, gamla vän.. Hur kul vi hade och hur länge sedan de är jag såg dig! Men jag är fortfarande glad över att vi är vänner. De betyder mäst att vi finns där för varandra även om vi inte pratar ofta så dom gånger vi gör de är de som att vi skulle ha varit med varandra hela tiden!!   

 

_____________________________________________________________

 

När jag ändå skriver från de djupaste i mitt hjärta kan jag ju bara säga att jag saknar dig nått så otroligt mycke Camilla!! Tiden läker alla sår sägs de, men jag vet inte om jag tror på de.. Livet bara flyter på å de känns som allt hände igår, i Augusti så är de 4 år sedan du lämnade mig! Åååå vad jag saknar dig! De finns inte ord som kan beskriva min saknad, det finns ingen som kan förstå hur ont det gör. Allt bara blir så fel så fort jag gör nått, när de allt de onda ta slut?

Ska man långsamt kvävas av denna smärta eller kommer den att lätta? En dag, när jag verkligen känner för de ska jag skriva om allt, från första telefon samtalet tills kontakten drogs ut! Men inte nu. Mina tårar dom kommer när mörkret faller och ingen ser, men de jobbigaste av allt är att jag vill visa hur ont de gör hur ledsen jag verkligen är, hur pissit jag mår vissa dagar men de går inte. Allt bara låser sig... Du fattas mig syster!!   

 

Tänk om de ändå vore så väl att de va två av dig!!   

 
 
Ingen bild

Lojsan

10 mars 2011 21:41

Älskade, älskade vännen min <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Andersson - 26 april 2011 10:41

Ja de kan man väl säga att de va.. Har inte kunnat gå in å skriva på bloggen för datorn har ett eget liv ibland, men de är inte så mkt som hänt i mitt liv.   Köpt mig ny bil, eller ny å ny, NY för mig iaf.. De är en Passat 1.8T -04 Ljusblå metall...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 11 april 2011 19:33

Ja 18 år skulle du ha fyllt syrran!!    Det gör så ont att tänka på att du skulle ha fått körkortet idag! Du skulle ha haft en bil, du skulle... Känner hur det bränner i ögonen men inga tårar kommer. Vill bara lägga mig ner å gråta, skrika, aldrig me...

Av Jessica Andersson - 4 april 2011 11:15

Ja igår blev ja käär fri å de kommer jag vara ända tills på freda :P Men min dag började inte så jätte bra igår.. För krånglade på jobbet, sen när vi skull ha rast så skull jag ringa ett samtal å då la min telefon av :( Så nu är den helt DÖD!!! Får i...

Av Jessica Andersson - 1 april 2011 15:55

Ja då va 1 april här.. Hur gick de till? Vart tar all tid vägen? Jag tycker de nyss va nyår typ! Men men .. Idag har jag varit vid Ida å Pumpe å passat lilla Ilo, han va lugn när jag var där.. Men de berode nog på att han inte hade någon hundpolare s...

Presentation


Ingen dag blir den andra lik, så njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards